niedziela, 15 czerwca 2008

Komunikacja, marketing i zarządzanie projektem wg polskiego Chucka Norrisa

Jak skutecznie porozumiewać się z innymi ludźmi, zarządzać i promować?

Chcesz skuteczniej porozumiewać się z innymi ludźmi?

Chcesz zajmować się marketingiem, ale nie jesteś pewien, czy masz do tego odpowiednie umiejętności?

Chcesz założyć własny biznes, ale nie jesteś pewien czy będziesz potrafił go wypromować i przyciągnąć nowych klientów?

Jeżeli odpowiedziałeś „Tak”, na któreś z powyższych pytań, to znaczy, że zdajesz sobie sprawę, że tym co jest Ci teraz potrzebne jest wiedza i praktyczne umiejętności.

Marketing
Reklama
Skuteczna komunikacja
Zarządzanie projektami

Oto tylko część tego, co musisz wiedzieć, aby radzić sobie w świecie marketingu, biznesu i skutecznego działania.

A teraz proszę Cię pomyśl przez chwilę:

O ile łatwiej komunikowałbyś się z innymi ludźmi, sprzedawał i załatwiał swoje sprawy, gdybyś znał skuteczne techniki komunikacji interpersonalnej?

Takie techniki istnieją i zostały ściśle określone przez ludzi, którzy poświecili swoje życie badając relacje międzyludzkie. W tej książce poznasz te techniki i będziesz mógł je w pełni zrozumieć.

Oczywiście sama dobra komunikacja, to za mało, aby odnieść sukces. Czasami będziesz potrzebował posłużyć się specjalnymi technikami perswazji, dzięki którym będziesz w stanie przekonać innych ludzi do swojego zdania. W tej książce poznasz najczęściej stosowane i najskuteczniejsze techniki perswazji i manipulacji.

A teraz proszę pomyśl nad drugim pytaniem…

O ile łatwiej zrozumiałbyś, czym jest marketing i reklama stosowana przez największe agencje reklamowe, gdybyś dokładnie poznał ich sposoby działania?

W książce dokładnie poznasz takie zagadnienia jak:

  • Telemarketing (w szerokim znaczeniu)
  • E-marketing.
  • Marketing polityczny.
  • Marketing partyzancki.
  • Marketing reklamowy stargetowany.
  • Czarny marketing.
  • Kampanie społeczne.
  • Marketing masowy.
  • Marketing wirusowy.
  • Marketing szeptany.
  • Marketing adresowany do podświadomości.
  • Marketing publiczno-happeningowy (eventowy).
  • Badania marketingowe rynku.

Każde z powyższych zagadnień jest dokładnie i szczegółowo opisane, dzięki czemu wreszcie je zrozumiesz i będziesz mógł zastosować.

[ To jest tylko zalążek artykuły - kliknij, aby dowiedzieć się więcej ]

Brak komentarzy: